Scrieți Număr articol și cantitatea.

+

Termeni si conditii generale de cumpărare si livrare| toamnă

Termeni si conditii generale de cumpărare si livrare

Timp de livrare: comenzile sunt livrate în ordinea sosirii lor, în functie de conditiile meteorologice.

Termeni si conditii generale de cumpărare si livrare ce se referă la toate produsele din oferta magazinului online.

Septembrie mijloc: căpsuni, bulbi de flori, arbusti ornamentali, plante perene, ierburi ornamentale, vesnic verzi, acoperitoare de sol, plante cătărătoare.

Octombrie mijloc: arbori si arbusti ornamentali cu rădăcină liberă, trandafiri, vită de vie, pomi fructiferi, fructe bace.

Datorită caracteristicii produselor comandate la noi, nu vă putem da un termen exact de livrare. Plantele se livrează în perioada de plantare corespunzătoare. Dacă comandati plante cu perioade diferite de plantare, livrarea comenzilor se face deodată, dar la termenul perioadei mai târzii (de ex: pomi fructiferi, trandafiri+bulbi de flori, plante perene).Dacă doriţi să primiţi plantele separat, în perioada lor de plantare, cheltuielile de transport şi de ambalaj se socotesc de două ori. Vă rugăm să specificaţi pe comandă dacă doriţi acest mod de livrare.

Despre comandă vă trimitem confirmare prin email. Vă rugăm să păstrati această confirmare, pe parcurs vă puteti interesa despre comandă conform numărului dat în acest email. Dacă din anumite motive technice nu primiti confirmare în cel cel mult 48 ore , vă rugăm să ne sesizati. Comanda Dvs. se consideră un contract scris în limba română, si asumă obligatie de plată. Comanda lansată este înregistrată în sistemul computerizat, si se păstrează o perioadă de timp în conformitate cu obligatiile legale.     

Data livrării, expedierii poate fi influenţată de condiţiile meteorologice. Plantele sunt livrate în limita stocului disponibil.

Cheltuieli de livrare:

Cheltuielile de ambalaj şi de transport sunt 29,00 RON / colet.

Plata se va face la preluarea coletului, prin ramburs!

Produsele sunt livrate de către curierul rapid GLS!

Efectuăm livrarea coletelor tot teritoriul României.

Reclamatie:

Orice reclamaţie legată de produsele livrate trebuie semnalată în scris. Vă rugăm să ataşaţi copia facturii la scrisoarea de reclamaţie.

La reclamatiile prin telefon, primiti răspuns imediat, la cele semnalate în scris primiti răspuns cât mai repede, dar nu mai târziu de 8 zile lucrătoare.

Plantele reclamate vor fi schimbate. Dacă nu avem posibilitate să schimbăm plantele reclamate, vă înregistrăm pe numărul de cumpărător propriu un BON DE CREDIT în valoarea plantei reclamate. Această sumă va fi scăzută din prima comandă lansată pe viitor, sau dacă ne comunicati un cont bancar, putem să virăm banii înapoi.  

 

Termen si conditii generale

Acest document nu va fi înregistrat (nu va fi accesibil ulterior), va fi încheiat exclusiv în format electronic, nu va fi calificat drept contract în scris, va fi scris în limba română, nu se referă la un anumit cod de conduită. În cazul întrebărilor legate de functionarea magazinului web, procesului de comandă si livrare, vă stăm la dispozitie la datele de contact stabilite pe site.

 Domeniul de aplicare al acestor GTC acoperă relatiile legale de pe site-ul Furnizorului de servicii https://www.starkl.ro/ si subdomeniile sale. Acest GTC este disponibil continuu pe următorul site:https://www.starkl.ro si poate fi descărcat si tipărit oricând de pe următorul link: https://www.starkl.ro/doc/gtc.pdf

           1, Datele furnizorului de servicii:

 Numele furnizorului de servicii: STARKL KERT NÖVÉNYTERMESZTŐ- ÉS KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG  

Sediul prestatorului de servicii (precum si locul de gestionare a reclamatiilor): Ungaria 9700 Szombathely, Str. Géfin Gyula nr. 5.

 Datele de contact ale furnizorului de servicii, adresa de e-mail folosită regulat pentru utilizatori: gradinarul@starkl.ro

 N.R.C.: 18-09-102086

C.I.F.: 10485123-2-18

Numele autoritătii care înregistrează: Tribunalul Szombathely

Număr de telefon: 0040/318110981

Limba contractului: română

Numele, adresa, adresa de e-mail a furnizorului de găzduire web:

SOVA net Cehia

602 00 Brno, Křenová 52,

Email: obchod@sovanet.cz

Tel.: +420 543 255 862

www.sovanet.cz

IČ: 26281813

DIČ: CZ2628

 

          2, Dispozitii de bază:

2.1. Problemele care nu sunt reglementate în prezentul regulament si interpretarea acestora sunt reglementate de legislatie, de Codul civil, si de Legea privind anumite probleme de servicii de comert electronic si servicii ale societătii informationale, Legea privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumator si întreprinderi. Dispozitiile obligatorii din legislatia relevantă se aplică părtilor fără nici o prevedere specifică.

 2.2. Prezentele reglementări sunt în vigoare începând din 27 august 2018, si vor rămâne în vigoare până la revocare. Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica unilateral Regulamentul (circumstante care dau nastere modificării: schimbarea taxei de transport,  modificarea legislatiei, interes comercial, modificări privind compania). Furnizorul de servicii va publica modificările pe site-ul web înainte cu 11 (unsprezece) zile de a intra în vigoare – timp în care utilizatorul are dreptul să se retragă din contract, sau să rezileze contractul. Prin folosirea site-ului, utilizatorii îsi dau consimtământul ca toate reglementările referitoare la utilizarea site-ului sunt aplicate automat.  

 2.3. Dacă utilizatorul accesează site-ul web al Furnizorului de servicii sau citeste continutul său în orice mod-chiar dacă nu este un utilizator înregistrat al site-ului, recunoaste că dispozitiile regulamentului sunt obligatorii pentru acesta. Dacă utilizatorul nu acceptă termenii, nu are dreptul să vizualizeze continutul site-ului.

 2.4. Furnizorul de servicii îsi rezervă toate drepturile cu privire la site-ul web, la oricare parte a acestuia si la continutul care apare pe acesta, precum si la distributia site-ului . Este interzisă descărcarea , stocarea electronică, prelucrarea si vânzarea continutului sau a oricărei părti din continut ce apar pe site-ul web, fără acordul scris al  Furnizorului de servicii. 

          3, Cumpărare

 3.1. Achizitionând pe site-ul web, utilizatorul declară că a citit si acceptă termenii si conditiile din aceste GTC si a informatiilor privind gestionarea datelor publicate pe site-ul web si consimte gestionarea datelor personale.

 3.2. Utilizatorul este obligat să furnizeze propriile sale date reale în timpul achizitiei. În cazul în care informatiile sau datele sunt neadevărate, contractul electronic rezultat va fi anulat. Furnizorul de servicii îsi exclude răspunderea dacă Utilizatorul foloseste serviciile în numele altei persoane cu datele unei alte persoane.

 3.3. Furnizorul de servicii nu răspunde pentru întârzierea livrării sau alte probleme sau erori rezultate din comunicarea inexactă a datelor de identificare furnizate de Utilizator

           4, Gama de produse si servicii care pot fi achizitionate

 4.1. Produsele prezentate pot fi comandate online. Preturile afisate sunt în RON, includ TVA-ul prevăzut de lege, dar nu includ taxa de livrare la domiciliu. Nu există nici o altă taxă suplimentară de ambalare.

 4.2. Furnizorul de servicii , în magazinul web, indică în detaliu numele si descrierea produsului si afisează o fotografie cu produsele. Imaginile prezentate pot diferi de cele reale, sunt utilizate ca ilustratii.

 4.3. Dacă este introdus un pret special, Furnizorul de servicii va informa Utilizatorii despre oferta specială si durata exactă a acesteia.

 4.4. Dacă, contra cu toată acuratetea Furnizorului de servicii , este afisat un pret incorect pe suprafata magazinului online, în special în ceea ce priveste comunicare evident incorectă, de ex. pentru un pret „0” RON sau „1” RON care diferă semnificativ de pretul cunoscut acceptat sau estimat al produsului, posibil din cauza unei erori de sistem, Furnizorul de servicii nu este obligat să livreze produsul la un pret incorect, dar poate oferi livrare la pret corect, în cunostinta căreia Clientul se poate retrage din intentia sa de a cumpăra.  

 4.5. În cazul unui pret eronat, în măsura descrisă la punctul 4.4 există o disproportie între pretul real si cel  indicat al produsului, pe care trebuie să îl perceapă imediat si un consumator mediu. În temeiul Legii din Codul civil contractul se încheie prin exprimarea reciprocă si în unanimitate a vointei părtilor. Dacă părtile nu pot fi de acord cu conditiile contractului, adică nu există nici o declaratie care să exprime vointa părtilor reciproc si în unanimitate, atunci nu putem vorbi despre un contract valabil încheiat din care ar rezulta drepturi si obligatii. Pe baza acestuia, o comandă confirmată la un pret incorect/ eronat este considerată un contract nul.  

                  5. Procesul de comandă

 5.1. Utilizatorul stabileste numărul de produse care urmează să fie achizitionate.

 5.2. Utilizatorul adaugă în cos produsele selectate. Utilizatorii pot vizualiza continutul cosului în orice moment făcând click pe pictograma „cos”.

 5.3. Dacă nu doriti să cumpărati alte produse, verificati numărul produselor pe care doriti să le cumpărati. Puteti sterge continutul cosului făcând click pe pictograma „sterge - X”. Pentru a finaliza cantitatea, faceti click pe pictograma  „+,-”.

5.4. Utilizatorul selectează adresa de livrare si apoi metoda de livrare / plată, care este de următoarele tipuri.

 5.4.1. Metode de plată:

 Plata în numere la livrare: Dacă produsul comandat este livrat prin serviciul de curierat, este posibil ca Utilizatorul să achite suma finală a comenzii către curier în numerar la primirea produselor comandate.

Plata în numere la livrare, plata la livrare.

5.4.2.      Taxă de livrare:

  • Cheltuielile de ambalaj şi de transport sunt 29,00 RON / colet, indiferent de câte plante comandati
  • Plata prin ramburs la preluarea coletului.
  • Coletele sunt livrate de firma de curierat rapid GLS.

 5.5. Dacă există o eroare sau o gresală în produsele sau preturile din magazinul online, ne rezervăm dreptul de a face corectii. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile date imediat după recunoasterea sau corectarea erorii. Utilizatorul poate confirma comanda încă o dată, sau se poate retrage din contract.

5.6. Suma finală care trebuie plătită include toate costurile bazate pe totalul comenzii si pe scrisoarea de confirmare. Factura este inclusă în pachet. Utilizatorul este obligat să verifice coletul în fata curierului la livrare, iar în cazul unor pagube la produse sau ambalare, este obligat să solicite dresarea unui proces verbal. În caz de daune nu este obligat să accepte coletul. Plângerile ulterioare nu vor fi acceptate. Coletele sunt livrate în zile lucrătoare între orele 8-17.

5.7. După întroducerea datelor, Utilizatorul poate să trimeată comanda dând click pe butonul ”trimite” , dar înainte de aceasta poate verifica toate datele introduse, poate să trimeată mesajodată cu comanda, sau ne poate trimite o altă solicitare prin e-mail.

5.8. Prin plasarea unei comenzi, Utilizatorul ia la cunostintă că s-a creat o obligatie de plată.

 5.9. Corectarea erorilor de introducere a datelor: înainte de a finaliza procesul de comandă, utilizatorul poate reveni întotdeauna la faza anterioară, unde poate corecta datele introduse. În detaliu: în timpul comenzii este posibil să vizualizati sau să modificati continutul cosului, în cazul în care cosul nu contine cantitatea de produse care trebuie comandată, utilizatorul poate introduce numărul cantitătii care trebuie comandat în câmpul de introducere a datelor din coloana cantitătii, apoi apăsati butonul „+,-” . Dacă utilizatorul doreste stergerea produselor din cos, dă click pe butonul „X” „sterge”. În timpul comenzii, Utilizatorul are posibilitatea de a corecta / sterge datele introduse în mod continuu.

 5.10. Utilizatorul va primi un e-mail de confirmare după ce comanda a fost trimisă. Dacă această confirmare nu este primită de Utilizatorul în termenul preconizat de la trimiterea comenzii dar nu mai târziu de 48 de ore, Utilizatorul este eliberat de obligatiunea contractuală. Comanda si confirmarea acesteia se consideră că au fost primite de Furnizorul de servicii sau de Utilizator atunci când acesta devine disponibil. Furnizorul de servicii îsi exclude responsabilitatea pentru confirmare dacă confirmarea nu ajunge la timp, deoarece Utilizatorul a furnizat o adresă de e-mail incorect, sau nu poate primi mesaj din cauza saturatiei spatiului de stocare apartinând contului său.

 5.11. Utilizatorul recunoaste că confirmarea din punctul anterior este automată, nu crează contract.  Contractul se încheie atunci când Furnizorul de servicii înstiintează Utilizatorul despre detaliile comenzii si îndeplinirea preconizată a acesteia.

6,  Prelucrarea si realizarea comenzilor

 6.1. Comenzile sunt prelucrate în timpul orelor de lucru. De asemenea este posibil plasarea comenzii, iar acesta va fi prelucrată a doua zi. Furnizorul de servicii vă confirmă electronic când este preconizat executarea comenzii.

6.2. Termenul general de executare (1 săptămână - 3 luni ) în functie de următoarele :

Timp de livrare: comenzile sunt livrate în ordinea sosirii lor, influentat de conditiile meteorologice.

Toamna:

Septembrie mijloc: căpsuni, bulbi de flori, arbusti si arbori ornamentali, plante perene, ierburi ornamentale, vesnic verzi, acoperitoare de sol, plante cătărătoare.

Octombrie mijloc: arbusti si arbori ornamentali cu rădăcină liberă, trandafiri, vită de vie, pomi fructiferi, fructe bace.

Primăvara:

Februarie: seminte si material săditor. Se livrează separat de celelalte comenzi.

Martie: căpsuni (frigo), trandafiri, vită de vie, pomi fructiferi, fructe bace, bulbi de flori, arbusti si arbori ornamentali, plante perene, ierburi ornamentale, vesnic verzi, acoperitoare de sol, plante urcătoare. 

Aprilie: flori de balcon, plante în ciubăr, crizanteme.

Datorită caracteristicii produselor comandate la noi, nu vă putem da un termen exact de livrare. Plantele se livrează în perioada de plantare corespunzătoare. Dacă comandaţi plante cu perioade diferite de plantare, livrarea comenzilor se face deodată, dar la termenul perioadei mai tîrzii (de ex. pomi fructiferi + bulbi de flori).

Dacă doriţi să primiţi plantele separat, în perioada lor de plantare, cheltuielile de transport şi de ambalaj se socotesc de două ori. Vă rugăm să specificaţi pe comandă dacă doriţi acest mod de livrare.

Data livrării, expedierii poate fi influenţată de condiţiile meteorologice. Plantele sunt livrate în limita stocului disponibil.

 6.3. Pe baza contractului de vânzare Furnizorul de servicii este obligat să transfere proprietatea asupra obiectului, iar Utilizatorul este obligat să plătească pretul de achizitie si să preia obiectul.

 6.4.  În cazul în care vânzătorul este o afacere si cumpărătorul este un consumator, iar vânzătorul este de acord să livreze lucrul cumpărătorului, riscul de daune îi revine cumpărătorului atunci când cumpărătorul sau un tert desemnat de acesta intră în posesia lucrului. Riscul de daune îi revine cumpărătorului la livrarea către transportator dacă acesta a fost încredintat de cumpărător, cu conditia ca acesta să nu fie recomandat de vânzător.

6.5. În cazul în care vânzătorul este o afacere si cumpărătorul este un consumator, cu exceptia cazului în care părtile au convenit altfel, vânzătorul (conform GTC: Furnizor de servicii) este obligat să predea lucrurile la dispozitia cumpărătorului (Utilizator) fără întîrziere, dar nu mai târziu de treizeci de zile.

6.6. În cazul întârzierii a furnizorului de servicii, Utilizatorul are dreptul să stabiliească un termen suplimentar. În cazul în care vânzătorul nu reuseste să efectueze în termenul suplmentar, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract.

6.7. Utilizatorul are dreptul să se retragă din contract fără a stabili un termen suplimentar, dacă

a) Furnizorul de servicii a refuzat să execute contractul; sau

b) contractul ar fi trebuit să fie executat la momentul convenit de executare sin u altfel, asa cum sa convenit de părti sau din cauza scopului recunoscut al serviciului.

6.8. În cazul în care Furnizorul de servicii nu îsi îndeplineste obligatiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece produsul specificat în contract nu este disponibil pentru acesta, este obligat să informeze imediat Utilizatorul si să ramburseze imediat suma plătită de Utilizator. 

7, Dreptul de retragere

Dreptul de retragere, rambursarea produsului, restituire:

 

7.1. Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European privind normele detaliate pentru contractele între consumatori si intreprinderi, consumatorul se poate retrage din contract si poate returna produsul comandat în termen de 14 zile de la primirea produsului comandat fără a da motive.

7.2. Consumatorul îsi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie clară în acest sens, sau în conformitate cu cele descrise în decretele relevante.

7.3. Perioada pentru exercitarea dreptului de retragere expiră după 14 zile, de la data la care consumatorul sau un tert, altul decât transportatorul desemnat de acesta, preia produsul. 

 7.4. De asemenea, consumatorul îsi poate exercita dreptul de retragere între data încheierii contractului si data primirii produsului.

7.5. Costul returnării produsului este suportat de furnizorul de servicii. Furnizorul de servicii are dreptul de a cere o fotografie a produsului înainte de acesta a fi returnat. Dacă furnizorul de servicii consideră astfel, poate despăgubi clientul fără returnarea produsului (pentru evitarea costurilor de livrare inutile).

7.6. Nu se aplică dreptul de retragere în cazul unui produs neprefabricat care a fost produs după instructiunile consumatorului sau la cererea sa expresă sau în cazul unui produs care este adaptat în mod clar consumatorului. 

 7.7. Consumatorul nu îsi poate exercita dreptul de retragere: în cazul unui contract de furnizare a unui serviciu, după prestarea serviciului în ansamblu, în cazul în care afacerea a început prestarea cu acordul prealabil al consumatorului si consumatorul a recunoscut că îsi pierde dreptul de reziliere după exercitarea serviciului în ansamblu;

 7.8. Furnizorul de servicii va rambursa suma plătită Consumatorului, inclusiv taxa de transport, imediat după returnarea produsului si /sau primirea declaratiei de retragere în conformitate cu legislatia de mai sus, dar nu mai târziu de 14 zile de la aflarea retragerii.

 7.9. În cazul unei rambursări, vom utiliza aceasi metodă de plată ca cea utilizată în tranzactia initială, cu exceptia cazului în care Consumatorul consimte o altă metodă de plată. Ca urmare a utilizării acestei metode de rambursare, nu poate exista costuri suplimentare pentru consumator.

  • Produsele reclamate de calitate necorespunzătoare, gresit livrate, sau la care consumatorul îsi exercită dreptul de retragere, vor fi returnate furnizorului de servicii în 14 zile stabilite de părtile interesate.
  • În cazul reclamatiei unui produs, rambursări, retrageri, suma plătită va fi returnată  consumatorului pe un cont bancar, la cel mult 5 zile de la comunicarea acestui cont.
  • Costul returnării produsului este suportat de furnizorul de servicii. Adresa de returnare  https://www.starkl.ro/conditii-de-livrare  Furnizorul de servicii are dreptul de a cere o fotografie a produsului înainte de acesta a fi returnat. Dacă furnizorul de servicii consideră astfel, poate despăgubi clientul fără returnarea produsului (pentru evitarea costurilor de livrare inutile).

 7.10. Consumatorul este obligat să returneze bunurile către Furnizorul de servicii fără întârzieri nejustificate, dar în nici un caz mai târziu de 14 zile de la data trimiterii notificării de retragere către Furnizorul de servicii. Dacă furnizorul de servicii cere acest lucru.

7.14. Puteti contacta Furnizorul de servicii cu alte reclamatii ale consumatorului la datele de contact furnizate în prezentul regulament.

 7.15.     Procedură de exercitare a dreptului de retragere:

 7.15.1.  Dacă consumatorul doreste să îsi exercite dreptul de retragere, este obligat să îsi indice intentia de retragere la datele de contact ale Furnizorului de servicii.

 7.15.2.  Consumatorul îsi exercită dreptul de retragere în termen, dacă trimite declaratia de retragere înainte de expirarea celei de-a 14-a zile de la primirea produsului. În cazul unei retrageri scrise,  este suficient să trimiteti declaratia de retragere în termen de 14 zile.

7.15.3. Modelul declaratiei de retragere găsiti pe site-ul web.

 

Garantie

Onorare gresită

Debitorul va efectua în mod incorect dacă serviciul nu îndeplinește cerințele de calitate stabilite în contract sau legislație, în momentul executării. Debitorul nu va efectua în mod eronat în cazul în care reclamantul a fost la curent cu eroarea la momentul încheierii contractului sau ar fi trebuit să fie la curent cu eroarea la momentul încheierii contractului.

 

 Procedură de revendicare a garantiei

 

Problemele de garantie se pot sesiza în scris la adresa de e-mail sau la adresa postală a furnizorului de servicii în termen de 8 zile de la aparitia problemei de garantie (plante). Ne puteti contacta în prealabil si prin telefon, pentru consultatie.

Formularul de garantie găsiti pe site-ul web.

Costul returnării produsului este suportat de furnizorul de servicii. Furnizorul de servicii are dreptul de a cere o fotografie a produsului înainte de acesta a fi returnat. Dacă furnizorul de servicii consideră astfel, poate despăgubi clientul fără returnarea produsului (pentru evitarea costurilor de livrare inutile).

Într-un contract între un consumator si o afacere, acordul părtilor nu poate abate de la dispozitiile regulamentului în detrimentul consumatorului.

Furnizorul de servicii asumă 6 luni garantie pentru plantele primite (până în sezonul următor). Garantia este valabilă dacă plantele sunt tinute în mod corespunzător de către cumpărător.

 Responsabilitatea este a consumatorului să dovedească încheierea contractului (prin factură sau chiar doar printr-o chitantă).

Furnizorul de servicii este obligat să întocmească un raport privind garantia consumatorului, sau cererea de garantie notificată acestuia. 

 

 Dispuneri mixte

 

Furnizorul de servicii este îndreptățit să folosească un contribuitor pentru a-și îndeplini obligațiile. El este pe deplin responsabil pentru comportamentul său ilegal, ca și când ar fi comis el însuși comportamentul ilegal.

 

În cazul în care o parte a acestor reguli devine invalidă, ilegală sau inaplicabilă, aceasta nu va afecta validitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte părți.

 

În cazul în care Furnizorul de servicii nu își exercită dreptul în temeiul regulamentelor, neexercitarea dreptului nu va fi considerată o renunțare la dreptul dat. Renunțarea la orice drept este valabilă numai dacă este menționată în mod expres în scris. Faptul că Furnizorul de servicii nu aderă strict la oricare dintre condițiile sau prevederile esențiale ale regulamentelor nu înseamnă că renunță la respectarea strictă a condiției date sau a stipulației la o dată ulterioară.

 Furnizorul de servicii și Utilizatorul încearcă să-și soluționeze disputele pe cale amiabilă.

 Procedura de tratare a reclamațiilor

 Scopul magazinului nostru este de a îndeplini toate comenzile la o calitate adecvată, cu satisfacția completă a clientului. În cazul în care Utilizatorul are încă o reclamație cu privire la contract sau la executarea acestuia, el / ea poate depune reclamația la telefonul, adresa de e-mail sau prin scrisoare de mai sus.

Furnizorul de servicii va investiga imediat reclamația verbală și o va remedia după caz. În cazul în care clientul nu este de acord cu gestionarea reclamației sau nu este posibil să investigheze reclamația imediat, Furnizorul de servicii va lua imediat minute ale reclamației și poziției sale și va furniza o copie clientului.

Reclamatiile vor fi acceptate dacă problemele de garantie sunt sesizate în termenele stabilite de lege, si mai sus amintite.

Furnizorul de servicii va răspunde în scris în termen de 30 de zile. Acesta precizează motivele respingerii plângerii. Furnizorul de servicii păstrează evidența plângerii și o copie a răspunsului timp de cinci ani și o prezintă autorităților de inspecție la cerere.

Starkl.ro

 

Documente
Declaratie de retragere

Declaratie de returnare pentru garantie